Tuesday 6 December 2016

TENTANG DIRI

ASSalammualaikum w.b.t

sedikit tentang diri aku.
ini bukan kali pertama aku mencipta sebuah blog. tp kli ini kwjudan blog ini adalah utk brkongsi dan juga sbg luahan peraan hati. aku bkn seorang yang suka bkgsi malah dgn org lain ataupn mluahkn prasaan d fb dsbg ny. dsini aku bolh mluahkn sgla tnpa mgaibkan mna2 pihak trmsok dri.
kita mmpunyai cara trsendiri utk meluahkan prasaan kn. aku pggemar diari. tp trbuka hati untk mwjudkn blog ini. tp xsalah juga aku brkogsi crita dgn smua pminat/pmbca blog.
aku brumur 23 thn 1993. anak prtama dr 4 orang adik bradik. aku sudah brkahwin dan kini tggal brjauhan dgn kluarga dan suami atas sbb trtentu.
cukup tntang aku

harap semua pmbaca bolh mnerima kwjuddan blog ini dan smoga prkongsian mmberi manfaat.

No comments:

Post a Comment